25.11.11

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΣΤΟ Athens Voice

Η πόλη είνα ένας περίπλοκος κύβος του Ρούμπικ τον οποίο πρέπει να μετακινείς με ιδιαίτερη προσοχή για να ταιριάξουν τα χρώματα. Πρόκειται για μια δουλειά που θέλει πάνω από πέντε χρόνια, μια προσπάθεια που σταδιακά δίνει αποτελέσματα, και κυρίως αποτυπώνει μια διάθεση του κόσμου. Να πάμε για κάτι άλλο. Κανείς δεν ξέρει με σιγουριά αν θα είναι καλύτερο ή χειρότερο. Έχω όμως ένα παρελθόν που μπορεί να δώσει σαφείς ενδείξεις για την πορεία που θέλουμε να δώσουμε, ενώ και οι μέχρι τώρα κινήσεις μας ήταν ένα ηχηρό «φτάνει», στην κακογουστιά, την αδιαφορία, την απραξία, το λαϊκισμό και την κλεψιά....
Έχω πει συχνά πως η Θεσσαλονίκη θα πρέπει επιτέλους να απαλλαγεί από τη νοοτροπία της «συμβασιλεύουσας» και να πλασαριστεί σαν η καλύτερη ελληνική επαρχία. Το ξέρω πως εκφράζω μια άποψη που μπορεί να μην είναι δημοφιλής…..
……Δεν ονειρεύομαι ένα δήμο που να αποφασίζει και να διατάζει. Διοικούμε με συναινέσεις. Είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της φιλοσοφίας μας αυτό, και επεκτείνεται σε όλα τα πράγματα. Φιλοδοξία μου είναι να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη πρότυπη επαρχιακή πόλη. Και να μπορέσει η πόλη μέσα από την πραγματική της θέση να αποτελέσει αστικό πρότυπο. Δεν θέλω να είμαι πια συμπρωτεύουσα. Συμπρωτεύουσα σημαίνει συναποφασίζω με κάποιον, και εγώ δεν θέλω να συναποφασίζω. Θέλω να είμαι κύριος της τύχης μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου